leng bu's other eden

what does the year have in store for more?

Friday, November 04, 2005

我真的很想你

Thought this is very meaningful and it struck me....really really struck me. it was sent to me by a dear fren...who got it from some other place...

有時我真的很想你,奈何不能做任何事。
於是我把生活中的空虛塞滿,有時還真的很有效。
也許,你知道了,會為我不思念你而開心,對嗎?
我累得没力气离开,我懦弱得没勇气站起来。
有一天,我将会成为你生命中的過客,甚至是個路人甲而已。

need not say much but says a lot...for me.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home